امروزه مشاغل و مصرف کنندگان رابطه بسیار متفاوتی نسبت به دهه های قبل دارند. در آن زمان ، آنچه بیشترین اهمیت را برای مشتریان داشت قیمت پایین و کیفیت بالا بود.تمرکزاصلی تبلیغات به صورت محصول محور بود و با مزایای ملموس محصول و ارتباط آن با کیفیت بالای یک مارک بهتر ارتباط داشتند.
در لینک زیر بیشتر بخوانید
https://mardebazar.ir/articles/%db%b3%db%b1-%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%b7%d9%87-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d8%b1%d8%b3%d8%a7%d9%86%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c/
مرد بازار
رابطه ,ارتباط ,محصول ,کیفیت ,%db%b3%db%b1 ,%d8%a2%d9%85%d8%a7%d8%b1 ,بخوانید https ,بیشتر بخوانید ,زیر بیشتر ,لینک زیر ,https mardebazarمنبع
نهایی کردن فروش
چگونه تیم بازاریابی با عملکرد بالا بسازیم؟
روش مصاحبه استخدامی چهار ستاره
چیزهایی که باید از بازاریابی خود در سال ۹۸ حذف کنید
۴ نکته برای افزایش بهره وری سفر تجاری بعدی شما
وبلاگ نویسی
چگونه یک طرح بازاریابی ایجاد کنیم